1 månad


Bara en månad kvar sen så kommer min syster till mig och vi ska spendera två veckor tillsammans :D Jag längtar ihjäl mig. Men det kommer att gå fort för tiden bara springer iväg. Nu har jag varit här i 5 månader så 7 återstår. Jag kan inte ens föreställa mig dagen då jag får komma hem igen och träffa er där hemma .Den dagen kommer bli kanon men än har jag saker kvar här att göra :)

Har inte varit så bra på att uppdatera bloggen men det är som vanligt på veckorna och helgerna bara springer iväg. I fredags var det tänkt att vi skulle gå ut ett gäng men regnet öste ner och jag var fruktansvärt trött hela dagen så det slutade med Hangover hos Emma. Jag älskar verkligen den filmen den är nog bland den roligaste jag sett måste jag säga. Andra gången jag såg den nu och ja den är kanon! :)

I lördags så tog jag min första riktiga slappdag på 5 månader. Jag vaknade runt 12 tiden sprang upp och åt en snabb frukost. Familjen var inte hemma och det kan vara så skönt ibland :) Sen la jag mig i sängen igen och läste ut New Moon så måste gå och köpa 3:e boken snart. Sen kom jag på att jag inte sett två avsnitt av Idol så jag låg och kollade på det. Sen hörde jag att det var ett jäkla liv i huset. Familjen hade kommit hem igen och haft lite besök. Tur att man var så inne i Idol så jag slapp höra det ;) De hade bestämt att beställa lite Kinamat så jag satt och åt lite med dem och sen började jag göra mig i ordning lite! Emy kom och hämtade upp mig och vi åkte in till city med hennes kompis som fyllt 21 i veckan. Hon hade ringt till en ägare av en klubb och kollat i fall några underåriga alltså under 21 som jag fick komma in och det gick bra. Så vi var ett gäng och hade det trevligt och dansade en del gjorde vi med! När vi satte oss i bilen så kände vi oss ganska hungriga så vi åkte till MC Donalds och vi halv 5 tiden kände vi att det var dags att åka hem!

I söndags så hängde jag med Casy och hämtade upp Camilla och Louise på flygplatsen. De var trötta och sega efter en vecka i San Francisco så de ville bara hem och sova och jag och Casey åkte till Montgomery mall. Det blev inte så mycket shopping denna gången eftersom jag måste spara nu tills Clara kommer :) men köpte en klänning, två solglasögon, öronhängen och ett skärp som var för stort ! :p När vi kände oss nöjda så åkte vi och köpte till Chips och Cola och åkte hem till mig och kollade på Knocked up.

Nu är det redan onsdag igen och snart är det helg :D Halleluuuja! Barnen är lediga på fredag suck! Men min värdmamma är förhoppningsvis hemma så vi skulle nog gå på bio.


Annars så har det inte hänt så mycket än ledig några timmar nu och det blir skype med mamma och pappa ! :) Sen har jag tränat lite. Min värdmamma älskar att träna så hon har några träningsvideor med Jillian Michaels som är grymt bra! :)

Nu blir det skype .

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0