1 September


Ja nu sitter jag här i min säng igen efter en mycket bra dag! Som alltid fick jag dra mig upp från sängen efter att ha snoozat på två mobiler :p Jag är inte en morgonmänniska men som vanligt så gick mina två timmar på morgonen väldigt fort även om flickorna inte var på det bästa humöret. Jag mötte upp Louise i skolan och vi drog till Metron för att åka till Pentagon mall där vi strosade runt och shoppade lite :) Det är så sjukt skönt att vara ledig mitt på dagen så här för man hinner verkligen med en del om man bara vill! Vi kom tillbaka till Tenleytown vid halv 2 tiden och hon körde hem mig och jag bara tog de lugnt sista timman innan det var dags att åka till skolan igen för att hämta upp flickorna. Snäll som Louise är så kom hon och hämtade mig och vi åkte dit tillsammans. Där satt vi vid lekparken medan våra barn sprang runt och lekte . Vid 5 tiden var det dags att gå hem och vi gick sakta men säkert och tiden rullade på ganska så fort. När vi kom hem så var det läxor för R och M vill bara äta hela tiden så jag började igång med maten. Min värdmamma är inte hemma för hon reser med jobbet så hon kommer att komma hem på torsdag natt så jag jobbar lite längre på kvälllen och hjälper till med maten och att lägga dem. Men jag och min värdpappa hjälptes åt att lägga dem så vid halv 9 var jag klar och gick och mötte upp Louise och så kom Casey en sväng så vi har bara suttit ute och pratat lite.. :)

Nu äntligen är det dags att sova för jag känner hur trött jag är :p Jag sitter uppe alldeles för länge på kvällarna och går upp tidigt. Men jag ska inte klaga jag har det väldigt bra här nu och mina tider är också himla bra..

Lena: Det är ju jätte kul att Jonas äntligen skaffat sig en lägenhet :) Mamma skrev att hon hade varit där och att hon trodde det skulle bli fint! Ska bli kul  att se när jag kommer hem.. Ja men det skulle vara jättekul om Jacob ville hälsa på verkligen :D Blir glad för allt besök och ni är också välkomna! :)

Jag har gett mamma adressen till min nya värdfamilj så det är bara att fråga henne :D

Time for bed.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0