Bättre och bättre dag för dag!


Att jag tror verkligen att jag har hamnar rätt nu! Min värdfamilj är verkligen helt underbar och jag gillar mitt jobb för mina flickor är så söta! :)

Ikväll har jag hängt lite med skåningen igen! Louise titta vad ja hitta .. haha! bra är du. Hon visade mig en affär och jag blev förälskad. Dit ska jag mer gånger speciellt under min lediga tid på dagen om jag är uttråkad. Imon blir det till att åka till Pentagon till mallet när vi är lediga mitt på dagen . Blir till att gå och fynda på Forever 21 om jag nu hittar något.

Sen måste jag bara skriva att som det ser ut nu så ska min älskade syster komma till mig i Oktober :D Oh jag är så glad över detta. Jag ska ta en semestervecka och vi ska antagligen till LA och Las Vegas och sen drar vi hem till DC igen då hon ska bo här hos mig :) och vi ska fira Halloween här i USA tillsammans. Vi ska ha så grymt kul tillsammans här!

Nu måste jag bädda ner mig i sängen och sova!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0