Utekväll, restaurang, bio & Georgetown


Slutet av september och det är så varmt och fuktigt. Idag är jag klädd i shorts och linne och föredrar att sitta inne och slöa under min lediga tid. Har precis kollat klart på avsnitten jag missade av Greys anatomy när jag åkte hit och ikväll är det säsongspremiär av säsong 6 :D

Ser att jag inte skrivit här på ett tag men jag lever och dagarna de rullar på. Nästan läskigt fort för snart är det helg igen. Men skönt är väll det.
Helgen som gick var jätte bra :) I fredags så drog vi ut ett litet gäng och festade . Jag hade jätte kul och vi dansade hela kvällen lång! Casey och Louise fick sova över här och efter ett besök på CVS och frosseri med snickers så gick vi sakta men säkert hemmåt. Vi slocknade direkt och vaknade av att Casey behövde åka iväg vid halv 10 för en frisör tid. Seg som jag var så gick jag tyst tillbaka till sängen för Louise fortfarande låg och sov. Lite pinsamt att skriva men vid halv 5 på eftermiddagen så vaknar jag av halvsittande Louise som stirrar med konstigt uttryck på min klocka. Jag säger muntert att klockan är halv 5 och vi börjar asgarva.

Men vi kom snabbt upp och började fixa i ordning oss för att ta metron till Bethesta där vi gick ut och åt på en indisk restaurang. Det var jätte gott och Coca colan hade vi gått och suktat efter ända sen vi lämnat huset och den gick ner fort :) När vi var klara så satt vi bara ute bland folket och lyssnade på några som satt och spelade gitarr och sjöng och sen var det dags för oss att gå på bio. Vi såg 500 days of summer och jag trodde inte att den skulle vara så bra men det var en bra film :)

I söndags så tog vi bussen till Georgetown för lite shopping. Eftersom jag sparar för fullt tills Clara kommer så blev ingen shopping för mig men det var skönt att bara komma dit. Det är väldigt mysigt där :) Solen sken och det var riktigt varmt så vi köpte oss en glass och satte oss i gräset och bara satt och pratade och hade de gött .

Nu ska jag snart börja jobba igen men snart är det helg :)

Jag saknar er där hemma väldigt mycket just nu. Ni betyder allt för mig.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0