Finally Friday! :)


Vilken skön dag jag haft idag. Lite sovmorgon tackar man ju inte nej till och jag började först vid halv 11 idag. Då lekte jag och flickorna lite skola och sen ville de att jag skulle hjälpa dem lite med håret för de ville va fina till bion :) Jag min värdmamma och flickorna begav oss till Bethesta och gick på en barnfilm självklart men jag kommer inte ihåg vad den heter men den var lite smårolig :)
När bion var slut gick vi in på Trader Joe's och kollade runt lite. Sen begav vi oss hemmåt och då slutade jag och klockan var 4! Så min jobbardag var helt okej.

Nu har jag fixat i ordning mig lite för en utekväll i DC :D Så nu måste jag kila.

xoxo

Kommentarer
Postat av: mimmo

heej nina!:)

jag tänker ofta på dig och hoppas du har det bra, men det låter som allt är bra där borta nu och det gillar jag att höra:) även att det är ett tag kvar så kommer det bli jättekul att träffa dig igen:)

ta han om dig nu så hoppas jag vi kan höras över josses såndär kamera sak någon gång! hehe. pusspuss Amelia.

2009-09-21 @ 23:33:07
Postat av: Nina

Hej Mimmo ;) Det var inte igår det.

Ja men absolut denna familjen är mycket bättre och jag har det ganska så bra faktiskt :p ska väll inte klaga.. Tiden rullar på fort snart är halva tiden gjord kan du förstå det? Tror att sista tiden kommer gå ganska så snabbt men det är ganska så skönt :) Hoppas du mår bra du med så kanske vi kan höras över josses kamera sak alltså skype ;) Puss tillbaka!

2009-09-22 @ 01:59:02
URL: http://ninamatildaericsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0