Måndag 28 september


Att min helg har inte varit så händelserik men hur skön som helst. Den har i en kort sammanfattning bestått av film, film en film till, mycket onyttigt, pyjamas, täcke och kuddar och sova + en bio men det är ju en film det med :p Var så fruktansvärt seg i kroppen förra veckan och kände att det var dags att ta det lugnt och tur var väll det att Casey och Louise kände likadant i helgen ..

Nu är måndagen över alltid lika skönt. :) har aldrig varit ett stort fan av måndagar. Men det var en judisk tradition här idag så jag fick sovmorgon och började inte förrän 12 till halv 4. Min eftermiddag/ kväll bestod av träning och 2 timmars prat med Josefine på skype. Uppskattat för jag saknar dig min vän.

Nu är det mindre än 3 veckor tills jag får träffa min syster igen :) Det känns som att jag bara går och väntar på det just nu. Jag försöker spara alla mina pengar så någon shopping blir det inte heller :( men mycket bättre att spara till San Francisco och Los Angeles! 

Längtar tills jag kan fixa till mitt hår också för det är som en stor rishög :p och jag är i ett stort behov av en kamera också. Som jag har tjatat om att gå och köpa en kamera men jag har inte råd just nu! Det är så tråkigt att leva snålt :p

Nu blir det sängen. Jag tänker mycket på er där hemma.

xoxo





Kommentarer
Postat av: josse

& ja saknar dej :(

2009-09-29 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0