Snart helg :)


Tiden går ju så fort och nu är vi inne i September redan. Vart tog sommaren vägen? Allt flyter på som det ska här och jag trivs bra i familjen.. Kan inte klaga över något egentligen för jag har sköna tider jobbar en och en halv timma på morgonen, ledig till kvart över 3 och sen jobbar jag antingen till halv 7 eller halv 8. Sista timmen så är jag mest med familjen och bara umgås och äter mat. Haha! Igår när jag slutat på kvällen så gick jag till min nyfunna affär och köpte mig en vinterjacka som jag älskar :) Den är från Free people och kostade egentligen 300 dollar men köpte den för 60 som hittat :) Haha ringde till Jannike när jag var på väg hem och berättade att jag inhandlat min vinterjacka och hon frågar om det redan är så kallt! du är ju för rolig du .. Innan jag drog hem så mötte jag upp min skånska vän Louise och hennes vän som bott i NY ett år. Vi satt mest och tjötade och sen gick jag sakta och säkert hem till min sköna säng .. Har blivit för många sena kvällar och upp tidigt nu och det känns .. Men sova är ju inte kul! Det är ju bara jobbigt när man ska upp tidigt varenda dag men imorgon så tar min snälla värdmamma hand om barnen på morgonen så Nina börjar inte förrän klockan kvart över 3 och jobbar 3 timmar och sen är min jobbardag över och jag har helg :)

Helgen är inte så planerad eller jo kanske. Imorgon ska vi ut och äta innan vi ska lämna av Louise och Camilla på flygplatsen. På lördag blir det lite mer shopping och kolla runt lite! Sen på söndag ska jag med min värdpappa och R till Six Flags och åka lite karuseller! :D Me like. På måndag är det laborday här så jag vet inte om jag ska jobba lite eller inte. De sa till mig att ta sovmorgon igen så får vi se om de behöver mig under dagen någonting.. Lite kul för på lördag har mina värdföräldrar bestämt att gå ut och äta lite middag så de har skaffat barnvakt åt barnen och R frågade varför inte jag skulle jobba men de sa att jag behöver min fritid :) haha det var ju snällt av dem.

Ikväll så träffade jag Louise, Camilla och Casey en sväng . Vi satte oss i en park på en filt och bara tjötade och tog det lugnt. Väldigt trevligt men nu är det dags att krypa ner och njuta av min sovmorgon imon! :)

Jannike det var så kul att prata lite idag igen :) skönt att vi ringer gratis och vi får se till att kolla upp lite nu så vi kan ses snart. Miss you!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0