2 veckor.


Är vad jag har kvar här i familjen Simon. 2 ynka små veckor som kommer gå fruktansvärt fort och sen åker jag till MIAMI några dagar :)

Jag tycker bara att det gått fort sen familjen åkte hem. I måndags kväll hängde jag med till farmorn och farfarn för de skulle fira passover judisk "påsk" kan man väll säga. Ska inte gå inte på detaljer för det orkar jag inte men mycket intressant haha.
Igår kväll träffade jag mexicotjejerna och fick kolla in deras resa i bilder :p Jätte kul att träffa er igen. Idag har jah jobbat igen heldag med barnen eftersom de har lov. Vi åkte till the mall och kollade in Cherryblossom som pågår just nu. Jätte fint :) kan slänga in en bild imon. Måste ta mig dit i helgen och gå runt lite mer eftersom barnen inte orkar gå så mycket haha! När jag slutade idag mötte jag upp Tove och vi gick till friendship heights i det varma vädret. minst 20 grader ikväll :D Hur härligt som helst och vi såg The last song som också var bra och jag hade en jätte trevlig kväll med Tove :)

Imon åker familjen iväg på minisemster och det innebär att jag är hemma själv och ledig tor-sön :D helt underbart ska det blir och jag ska passa på att städa upp i rummet och packa det sista och bara njuta! Vädret ska med bli kanon uppåt 30 grader på fredag. Kanske borde man steka lite i solen och försöka få lite färg kan ju behövas :p Det största problemet är väll att det inte finns någontans att sola. Jag saknar våran trädgård där hemma ;D

Nu blir det sängen och jag ser fram emot en skön sovmorgon imon.
Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0