A last goodbye


Klockan är snart 2 och väskorna är packade. Lite nervös över vikten men det känns bra! Om ca 3,5 timmar ska jag fixa det sista och dra iväg till flygplatsen. Så ska jag sova så borde jag göra det nu kanske.

Det var ledsamt att säga hejdå till barnen ikväll. De var så söta och ville inte att jag skulle åka. Kommer att sakna de små liven :p
Ikväll träffade jag också bästa tjejerna hos Tove. Där bjöds det på lite fika och jag fick ett fint litet album med rolia bilder tillsammans med dem :D JAG KOMMER ATT SAKNA ER. Galna brudar!

Nu hinner jag inte skriva mer för jag måste ta en nap haha innan lilla blåa bussen kommer och hämtar mig och kör mig till Baltimores flygplats!!

Hörs snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0