GLAD PÅSK!


Till att börja med kanske jag ska säga GLAD PÅSK till alla :)) Hoppas ni haft en bra dag. Själv har man noll påsk känlsa men vad gör väll det. :p Haha jag mår bra ändå!
Igår kom Ewe till mig och vi hade en riktigt skön dag i solen :) Vi gick också till Guapo's och satt ute och åt. Mycket bra. Lite skvaller hemifrån hann vi med också. Haha!



Ja sen kom Jasmin hem till mig på kvällen och vi hade tänkt gå ut och festa men vi hade det så bra här hemma så det blev filkväll med öl och chips ist :p

Idag tog jag en lång sovmorgon efter att Jasmin gått hem tidigt och det var sjukt skönt. Sen idag har det mest varit lugnt. Skönt att bara kunna gå som man vill här i huset och att vara själv är ju helt underbart.
Nu ikväll blir det lite öl igen :D Haha gott är det. Tror jag chillar lite med festandet och taggar riktigt tills min sista helg ist :)) Sen väntar ju Florida också! Det ska bli underbart skönt.

Måste spara mina pengar nu med för jag är paaaank! Och det funkar inte om jag ska till Miami.
Nu måste jag sluta för Jasmin sitter och väntar på mig. Ska ut en sväng nu!






Kommentarer
Postat av: Josse

GLAD PÅSK MIN LILLA PÅSKA KÄRRING;) ÄLSKAR DEJ

2010-04-04 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0