I'm in Miami biiiitch.

I'm alive and I have a great time here i Miami :D eller nej nu tar vi det pa svenska. Tankte gora en liiiiiten uppdatering nu nar jag hinner.
Flyget hit gick bra. Sov som vanligt och vaknade av att kvinnan bredvid mig harklade sig och sag lite weird ut haha. Jag hade visst somnat pa henne och det var inte sa skont kanske :p Flyget gick snabbt och jag vantade pa att Jannike skulle komma in med sitt flyg.
Vi tog en cab till hostelet trodde vi. Vi tog vara resvaskor och gick in dit och de sa att vi var pa fel hostelmen att de garna ville att vi skulle bo dar. Riktigt skona var dem! Men vi hade ju som sagt bokat sa vi fick ta varat pick och pack och leta ny taxi. Men de bjod med oss till Mansion pa kvallen.

Vi hittade varat hostel och vantade pa sandra som skulle komma. Vi gick ut for att kolla laget och hamnade till slut pa en restaurang dar en kille kom fram och borjade prata om en klubb. Underage tankte ju jag da. Orka med att inte vara 21 har nu! Men vi gick hem och fixade oss iordning eller haha jag korde pa gammalt smink och kande mig inte jatte fraaaash sa att saga vilket jag angrade senare pa kvallen :p haha! Vi gick till denna klubben och stannade i sisadar 10 min sen tog vi oss till hostelet fran tidigare pa dagen dar de hade ett helt gang och skulle ga till Mansion. Vi hangde pa och jag bara hoppades pa att fa komma in och det gjorde jag ju saklart :D

Det var sa grymt dar inne och jag har aldrig varit pa ett sant skont stalle innan. Vi fick gratis dricka hela natten och satt i ett ja vad ska man saga det. Vip stalle kanske :p musiken var grym och allt var perfekt. Ska lagga in bilder nar jag ar hemma igen.

Idag har vi varit pa stranden som tur ar sa var det fint idag. Vadret ar inte riktigt pa varan sida verkar det inte som. men hopppas pa soool!
Ikvall gick vi ut for att ata lite gott och hamnade bredvid tva fran Venezuela. Vi blev bjudna pa maten, 2 flaskor vin och rosor det fick vi med :p Helt perfekt.

Nu ar det vantas helgen och da hoppas vi pa party party :)) OCH SOOOOL!

Nu blir det igen mer uppdatering har for det hinns inte med :p Ses om 6 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0