One day to go.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva här just nu. Har haft fullt upp med packning och grejer och jag är väll nästan klar tror jag :p Så jag har inte haft tid eller tagit mig tid till att uppdatera. Men de sista dagarna nu har gått sjukt fort och nu är det bara en dag kvar i min värdfamilj och i DC. Tror faktiskt inte att jag förstått att jag ska hem snart. Det är alltså en vecka kvar tills jag sitter på planet hem igen. Men först blir det MIAMI :D -jag längtar.

Kommer knappt inte ihåg vad som hänt det senaste. Jo jag var ju i Vita huset på easter egg roll och det kommer aldrig glömmas. Det var riktigt nice och jag var nöjd som fan :p haha. Inte alla som får den fördelen att strosa runt på trädgården och i kontoret. Att se hela familjen Obama var också uppskattas och stod också en meter från Reese Witherspoon! Vill ni se kort så får ni kolla på facebook och jag orkar inte riktigt skriva allt som hände där heller :D Det får vi ta isf när jag är hemma igen.

Jag hade också världens helg. I fredags blev det party med Kristin. Vi drog ut på en klubb som heter FUR och det var helt okej och vi shakade rumpa hela kvällen. I lördags blev det en sista utekväll på Third med tjejerna. Det var totally AWESOME och jag kommer sakna dessa kvällar med mina galna vänner här i DC. Ni är hur bra som helst <3

I söndags bjöd vi Tove på en klippning och pedikyr eftersom hon fyllt år :) lyxigt tycker jag. Vi andra satt ute och åt massa gott. På kvällen blev det avskedsmiddag med min värdfamilj + Sofie den nya au pairen i min värdfamilj som kom i lördags. Det var trevligt och nu sitter vi här i mitt rum och svär som andra idioter på internet och krånglar och inte alls vill funka! Tålamod NEJ! men men vi har varit ute och shoppat idag. Jag vet jag borde inte för jag inte har några pengar men kan inte motstå. Haha.
Ikväll träffade vi också Krsitin och tog en fika på Barnes and Nobles.

Så ja det är väll det som har hänt och lite till :p haha! Men jag orkar inte sitta här längre. Längtar tills imon då jag får träffa tjejerna och ha en liten mysig kväll efter att jag har sagt hej då till barnen och värdföräldrarna. Kommer kännas jätte tråkigt men nu är mitt år slut och jag får ju träffa alla er där hemma igen <3 Men kommer sakna detta livet väldigt mycket.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0