1 februari 2010


Är det inte konstigt. Det är redan februari och jag har ingen aning om var januari tog vägen. Tiden går ju så fruktansvärt fort. Nu är det bara 1,5 månad tills jag får krama om mamma och pappa och Clara igen :D Det ska självklart bli kul att träffa dig också Dennis :) Det kommer kännas helt underbart och jag kommer sväva på moln..

Annars så har dagen varit väldigt bra för att vara en måndag. Barnen har varit på topp idag och vi har haft kul. När vi kom hem från skolan så gick jag ut med R och vi gjorde en snölykta. Hon visste inte alls vad det var och tyckte det var kul att hjälpa till. När vi gick ut och tände ljusen var hon helnöjd och gick och kikade i fönstret hela kvällen. Min värdmamma tyckte att den var jätte mysig och att de ska göra en sån varje gång det blir snö ( alltså inte så ofta) Haha! Men det är kul att det uppskattas.



Nu ikväll har jag legat i soffan och kollat på One tree hill och Life unexpected. Skitbra tv kväll :))
Life unexpected är en serie jag verkligen kan rekomendera och även The vampire diaries om ni gillar vampyrer så att säga ;)

Nu ska jag läsa lite ut breaking dawn och sen sova!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0