10 månader


Just det. Har varit här i USA i 10 månader nu också :)) Nu är det inte så lång tid kvar och jag har en del att se fram emot :)

I helgen åker jag och Jasmin till New York härliga stad, Sen kommer snart min FAMILJ hit och det ska spenderas ännu mer tid i New York och avslutar mitt år med en veckas semester i Florida, Miami med underbara Jannike :)

Jag ska ju inte klaga precis :)

Annars så är det redan onsag idag och jag har världens slappdag. Börjar inte jobba förrän 5 igen då jag ska hämta upp M. Igår hade jag Au pair möte men stannade inte så länge. Mötte upp norsken Kristin ist på Starbucks och det var himla mysigt.

Ne nu ska jag njuta lite till av min ledighet innan jag går och hämtar M.

:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0