11.30am


Jag är vaken och har haft en skön sovmorgon för min värdmamma är hemma idag. Skulle fått vara ledig hela dagen men fick ett sms sent igår och de ville att jag skulle jobba 2 timmar mitt på dagen. Så jag börjar vid 1 till 3. Nödvändigt inte vet jag ;)) Men sen går jag till Tove och vi ska ladda till en mysig middag med tjejerna och sen till Dear John som har premiär idag. Som jag längtat :)) 



Annars så har min vecka varit ganska seg. Jag har mest tränat, skypat, slöat och läst sista boken i Twilight. Igår tog jag tag i mig själv och träffade Tove, Tessorna och Sara och det var kul! Helgens planer annars tar vi som de kommer. Det har pratats hela veckan om att vi ska få en snöstorm igen här i DC och den kommer vara värre än sist. Alla blir som galna och åker till affären och köper mat så de har under helgen. Allt står i princip stilla och de håller sig inne eller vissa blir tom instängda i sina hus och inte kan ta sig någonstans.

Ja det kommer bli en spännande helg det här. Vi ska iaf hem till Tove efter bion ikväll och mysa :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0