Do you wanna be my Valentine?




Ikväll har jag umgåtts med Jasmin och Lea och vi gick på den här filmen som var riktigt bra tycker jag :)) Inte för att jag kommer fira Alla hjärtans dag eller jo med mina värdbarn för vi au pairer sätts på att jobba så föräldrarna kan gå ut och äta och ha det mysigt. Jag har ju ändå ingen Valentine så hoppar väll det :p Men hoppas alla andra par får en romantisk dag! HAHA. Eller jo imon ska vi ha middag och dricka lite så får fira lite alla hjärtans dag med mina galna vänner ist. Lika bra det tycker jag <3

Nu får jag nog gå och nana kudden tror jag för imon ska vi upp tidigt för en shoppingrunda och det kan vi behöva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0