:) :) :)


Jag har en sån där superbra dag då inget kan gå snett. Jag mår hur bra som helst och jag behövde bara jobba idag på morgonen så nu har jag helg :)
Ikväll ska jag ut och äta med Jasmin och sen tar vi bussen till New York där vi ska stanna till söndag kväll. Hennes värdfamilj har dessutom en vän som har lånat ut sin lägenhet till oss så gratis boende på det också! :) Det kommer nog inte bli så mycket turistande  eftersom Jasmin redan gjort det mesta och jag ska ta allt med familjen om cirkus 3 veckor :) Det blir mest chill med shopping och äta lite gott  och bara njuuuta :) Kanske går vi ut imonkväll också!

Fick också en trevlig överaskning idag på morgonen. Min värdmamma hade skrivit en lapp till mig som var jätte gullig och jag fick extra pengar till helgen :) De är för bra de :)

Ne nu ska jag packa och sen skypa lite med mamma och pappa :) hörs efter helgen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0