Huvudvärk & läxor


Har fått en skit irriterande huvudvärk som inte kan ge sig och sen har jag läxor att göra till helgkursen som jag gärna vill bli klar med NU! Men men  det är inget att gnälla över. Ska försöka få lite gjort snart hade jag tänkt men vi får väll se hur det blir med det ;)
Ikväll är det hockey igen eller snarare sagt inatt och jag vill verkligen se matchen så får se om jag kan hålla mig vaken!

Annars så har jag tänk mycket på mina vänner där hemma nu det sista. Inte så att jag har hemlängtan men jag blir så glad när jag tänker på att vi snart ses igen :D Det kommer bli så sjukt kul att träffa alla igen speciellt dig Josefine som jag saknat så mycket och Linn och Jonna, Lovisa , Frida, Amelia ja ni vet vem ni är :)) Vi ska ta igen all tid som vi missat och ha bästa sommaren tillsammans. Efter detta året vet verkligen vilka jag har saknat och det har gått väldigt lång tid nu sen vi sågs. Speciellt er Linn, Jonna och Lovisa 1 1/2 år snart. Vad hände med tiden? Men som sagt jag saknar er så sjukt mycket <3

Jag funderade på det idag. Snart har jag varit här i 11 månader. Det känns riktigt sjukt om jag ska vara ärlig. Jag har inte sett alla på ett år snart och snart sitter jag hemma igen i lilla Malmbäck och det kommer kännas som att jag inte varit iväg säkert :p Men jag är så nöjd att jag åkte och nu ska jag passa på att njuta av de sista veckorna här i staterna :))



Haha, hittade lite bilder Clara slängde in på ett USB när hon kom hit :p inte allt för nya bilder men ni ska veta att ni är saknade :))












Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh saknar dig, du är så efterlängtad!Nu är de inte långt kvar, snart kommer du hem igen!

Kärlek

2010-02-25 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0