instängd.


Har inte så mycket intressant att skriva just nu. Jag håller mig inne för jag vill inte ut i kylan och mer snö har det börjat komma idag. Fick nyss veta att skolan är stängd imorgon igen! Så det innebär att barnen är hemma ännu en dag. Men jag och min värdmamma tar hand om dem tillsammans för hon kan inte ta sig till jobbet så det är helt okej.

Jag tror inte att barnen kommer att gå till skolan på hela veckan och sen är de lediga på måndagen efter helgen också :p Jätte kul ju. Men men det funkar och dagarna rullar på väldigt snabbt. Hoppas helgen kommer snart iaf :) Då blir det en mysig middag hemma hos Tove på lördagen och så vill jag självklart se Valentine's day någon dag som kommer ut på fredag! Riktigt många bra skådespelare med så jag hoppas att den kommer vara bra...



Ne nu ska jag läsa lite innan det blir mat och sen kanske jag ska träffa Tove en stund..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0