NBA game Washington Wizards vs New York Knicks


Igår gick jag på min första NBA match här i USA. Det var Washington Wizards vs New york Knicks som mötte varandra.

Jasmin som fyller år idag ville fira sin födelsedag med basket och sen utgång. Men eftersom den här jäkla snön kom så bestämde vi oss för att inte dra ut efter matchen. Vi åkte till hennes kompis Lea på eftermiddagen och huset som hon bodde i var så fint verkligen :)) Vi "festade" lite. Satt och lyssnade på musik och pratade. Sen var det dags att ta metron till Chinatown där vi gick till Verizon Center. Det köpte sig lite dricka och ja som ni vet så är jag ju underårig här så jag fick ju inte köpa. Suck! Men det var skönt att de två fick köpa lite iaf.

Det var kul att äntligen få se en match eftersom jag velat det ända sen jag kom hit och jag var nöjd :)) Wizards vann och vi bestämde att när vi åker till New York i februari så ska vi beställa biljetter där och se en match på madison square garden.

Efter matchen tog vi metron tillbaka till Lea där vi satt och kollade på lite film och bara hade det skönt. Senare i natten tog jag och Jasmin metron tillbaka till kära Tenleytown och vi gick till henne och somande rätt snabbt.















Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså detta är sjukt.. att du har varit på en NBA-match!!!? Och jag som har blivit så jävla intresserad utav NBA, min kompis nere i Malmö har dragit mig in i det :P haha



Det var droppen, au pair nästa för min del :P

Kul att du har blogg, visst inte det förens idag :)

puss / j

2010-03-02 @ 02:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0