Paradise hotel.


   

När jag slutade idag så gick jag raka vägen hem till Tove där också Anna var och vi kollade på de sista avsnitten av Paradise hotel :)) Jag hade helst velat se Kristoffer och Erica vinna :p Men jag får ju aldrig som jag vill haha.
Men jag håller fortfarande på Danska paradise ;) Det var bättre än det svenska måste jag få säga.

Som jag skrev innan så satt jag och väntade på fedex hela förmiddagen och som tur var så var det till mig. NHL biljetterna till New York Rangers har hittat hit!! Kommer att bli grymt.

Nu ska jag läsa lite och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jaha okej, men då bor du ungefär en kvart från mig jag bor i Arlington :) Ja i princip har varit här i en månad på Lördag! Hur länge har du varit här? Min familj är underbar, så trivs hur bra som helst.



2010-02-05 @ 02:45:43
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0