SNÖÖÖÖÖ.


Ännu mera snö!! Har blåst och snöat konstant idag och jag har hållt mig inne. Det skönaste just nu med att skolan är stängd är att jag och min värdmamma delar på dagen. Jag börjar halv 10, 10 och jobbar till ca 14 tiden :)) Sen är jag ledig och det är ju rätt skönt. Eller det hade varit bättre om jag kunnat komma ut lite också.

Men nu har jag iaf skypat med mamma och pappa och tränat så det känns bra. Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar där uppe ;) Sen ikväll kommer Tove hit så det blir säkert en film. Himla skönt att vi bor så nära varandra speciellt när det är sånt här väder. Är rätt glad att jag inte behöver gå ut alltså. Det blåser som sjutton så lycka till i snön när du går hit Tove ;D och se till att stå på båda benen så du inte åker i backen som jag gjorde igår ;P haha! Världens fulaste fall tror jag!

Ne nu måste jag göra något. Kanske lite läxor till helgkursen när jag ändå har tid ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0