Sweden vs Germany


Kom precis hem från Anna där vi hade lite hockeykväll med snacks som Anna hade fixat ;) Bra jobbat tjejen :p



Så nu är jag helt proppfull IGEN! Imon blir det träning och läxor för ska ju snart på helgkurs. Låter väll bra va.
Fick också en fin liten present från Anna och Tove HAHA det tyckte ni var roligt va??? Var det är ja det får ni vänta med tills imon för jag orkar inte lägga in en bild :p (Ninisen Kanin) Ja snart är jag hemma igen och slipper detta hemska smeknamn!!! Jag som alltid varit så glad över att jag aldrig har haft ett smeknamn för att det inte finns något speciellt för det. Men där fick jag ;) Men jag tycker om er ändå! <3

Ja 2-0 till Sverige annars ikväll. Härligt. Liiiiiite sådär småpinsamt att damerna ska förlora med 13-1 ojoj men dem skiter jag i nu är det herrarna som gäller :D

Kommentarer
Postat av: lena

Hej Nina, Skönt att våren är hos dej. Här har vi fortfarande massor av snö (ska kanske blir +10cm idag, buuu).Janne o jag renoverar lite på övervåningen. Imon ska Jacob lägga nytt golv. Bra att ha en snickare i huset.Vi tänker fly vintern. Jan o jag ska flyga till Afrika 22 mars. Kap Verde. Det blir gött. Kommer hem innan påsk, samma dag som fam.Ericsson landar i Sverige igen.Pratade precis med Christer Thorstensson.Han kom hem från Egypten igår. 32gr i luften, 24 i vattnet. Han var riktigt nöjd. Hoppas du blir frisk från snuvan snart. Mormor är också förkyld o eländig.Imon ska visst Clara till Jonas o festa om de inte har ändrat planerna. Jonna o Ida flyttar in i nya huset i helgen som Kjelle har fixat åt dom. Du får ta alla inflyttningsfester när du kommer hem. Christian spelar kvalhockey till div.1 (sista matchen 31 mars).Blev matchens lirare i söndags när de vann med 2-1. Vi längtar efter dej. Ses snart igen. Kram o Puss från moster Lena i verkligheten.

2010-03-12 @ 07:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0