Sweet.


Finally! Haft en jätte mysig kväll med Tove, Sara och Tessan :)) Det var så skönt att komma iväg lite nu efter att man har varit lite instängd i huset. Vi träffades i Friendship heights och gick och åt på Cheesecake factory och sen tog vi en bio på det. Sherlock Holmes såg vi och den var bra.

Nu är det väll dags att sova kanske för imon är det ingen sovmorgon längre. Heldag med båda barnen och jag bara längtar till helgen. Det ska bli så skööööönt!

Jaja, sweet dreams allihopa :p Speciellt till dig Tovisen så du inte vaknar upp mitt i natten igen skrämd som en liten kanin :p 


Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej! Det här är Jannike, den svenska Au Pairen ifrån Murch, den "Ny-Gamla" i Louises ställe. Hittade dig här och tänkte att jag bara skulle ursäkta mig för att jag eventuellt tyckts så ignorant sedan jag dykt upp på skolgården! Vi har ju inte direkt pratat så mycket, och jag hoppas att du inte har fått ett dåligt intryck av mig! Enda anledningen till att jag inte har tagit intiativ till att prata med dig är för att jag är blyg av mig. :) Så nu har vi rett ut detta. Just so I don't look like a bitch. Haha. Jag är bara blyyyg, jag lovar! Ha en fin helg!

2010-02-12 @ 20:11:30
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0