Weekend.


Då ska vi se vad som hänt sen jag skrev sist. I lördags tog jag metron till Pentagon mall och mötte upp 5 bakfulla tjejer som hade varit ute på äventyr ;) Det blev lite shopping och jag hittade en del. Nöjd var jag. Hem igen och stackars Tove hade glömt sina nycklar så hon kom förbi eller låg rättare sagt i min säng och snarkade medan jag packade väskan. Sen gick vi till henne och hängde lite där med de andra tjejerna. Jag Anna och Therese tog en taxi till Georgetown där vi gick ut på Third :)) Himla kul måste jag säga.


Ganska så varmt inne på dansgolvet ;)





Det blev lite nattmat och sen hem till Tessan där vi sov 4 st i hennes säng. Söndag morgon och Tove och Sara kom med Brownies och vi satte oss ute i solen och bara chillade. Sen var jag tvungen att åka hem för att jobba. Jag och barnen hade pizza kväll och kollade tv. Helt okej :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0