Helhelg med =SANTTT ;)




Therese, Sara, Tessan, Tove och Anna men också =SANTTT eller hur var det? ;p

I fredags gick jag mot Tove och mötte upp henne och Anna och vi började gå mot Giant i kylan för att hyra lite filmer. Vi hoppade på bussen och åkte mot Tessan där Therese och Sara var. Som vanligt så trängde vi ihop oss i Tessans säng och åt lite snack eller mycket snack :D Vi kollade på the proposal, I love you man och the ugly truth andra kvällen för mig ;) Men de var bra alla 3 och framåt halv 4 la vi oss 3 i sängen och 3 på madrassen på golvet :p Det är så helgerna börjar se ut nu för tiden.

Lördagmorgon och 3 av oss försvann till gymmet för att vara lite hurtiga. Jag, Anna och Tove låg kvar i sängen en stund och kollade på Funny people innan vi gick ut för att käka lite frukost/lunch:)
När de andra tjejerna var klara så gick vi till Starbucks för att köpa kaffe och för min del varm choklad och satte oss sen vid vattnet och njöt av solen. Riktigt skönt var det.



Tessan, Anna och Sara behövde jobba på kvällen så jag Tove och Therese bestämde oss för att gå på bio. Vi gick och sog Avatar i 3D. Visste inte vad den skulle handla om bara om någon blå gubbe så jag hade inga förväntningar alls på filmen men gud så bra den var :D



Efter filmen gick vi hem till Tessan igen där vi kollade på en Shopaholics bekännelser eller i alla fall halva filmen sen somnade vi.

Söndag och vi gick och lunchade på ett mexikanskt ställe och senare på kvällen så åkte alla hem till Anna där det var dags för julgransplundring Anna och Sara hade fixat lite. Tove hade med sig pizza och sen doppade vi jordgubbar och banan i smält choklad. Sjuuukt gott var det.


Sen var det dags att dansa ut granen och det kan ni se på Annas blogg. Aupairanna.blogg.se
Vi fick egna godispåsar som låg i granen haha!

Tack för helgen tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0