Florida...


Jag är fruktasvärt seg idag men har i alla fall tränat och det är huvudsaken :p Har precis pratat klart med Jannike och nu är det bestämt att vi ska åka till Florida när jag slutar jobba hos denna familjen i April eller närmare sagt till Miami och South beach  





Jag har funderat och funderat hela dagen på om jag vill åka vidare efter Florida och åka med till San Diego och Jannike. Det hade varit jätte kul men så känner jag att jag redan bott i CA och semestrat där och jag är rätt nöjd som det är :) Jag tror att jag kör på lite mer än en vecka i Florida och sen har jag ju en hel veckas semester i Mars då jag åker till New York med min familj att se fram emot :D Det ända jag skulle vilja göra i CA är att åka till Las Vegas men känner att jag alltid kan komma tillbaka hit igen speciellt när jag är 21 och kan festa lagligt :)

Så jag sparar helt enkelt de pengarna och tar en resa i sommar igen när jag varit hemma i Sverige ett tag och säkert vill åka iväg någonstans igen :)) Tycker att det låter som en bra ide. För jag kommer nog vara riktigt taggad efter Florida att få komma hem och träffa alla er som verkligen varit saknade under mitt år här i USA.

Nu ska jag lägga mig och läsa Dear John och sen sova.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nina då vill ja hänga med till las vegas fan va häftigt att åka dit :)



saknar dej PUSS

2010-01-12 @ 19:55:12
Postat av: Anonym

de va ja josse som skrev :P

2010-01-12 @ 19:56:33
Postat av: maaalin

bara att inte las vegas ligger i CA, utan i nevada.

2010-01-23 @ 00:22:38
Postat av: Anonym

Men so what. Skrev lite fel ;P okej det det jag vill göra på västkusten är att åka till Las Vegas som ligger i Nevada. Nöjd ;)

2010-01-25 @ 06:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0