Ultra bar, film, chill, shopping


I helgen har jag fått en lagom dos av aktiviteter ;) haha! I fredags jobbade jag heldag men hade bara M. Jag tog med henne på bio och såg Alvin and the chipmunks. Tror inte hon var tyst en minut. Munnen gick i ett och hon var helt inne i filmen. Pratade och dansade i stolen.
När jag slutat så packade jag snabbt ihop en väska och gick till Tove och Anna. Vi tog bussen till G-town och jag och Anna var sugna på festa så vi drog iväg till Ultra bar där vi mötte upp en tysk och en norsk tjej och skakade rumpa hela kvällen. Kul va det :))  













I lördags vaknade vi hemma hos mig och tog oss till Tove där det bjöds på lite lunch/frukost :)) hängde lite där en stund tills Tessan och Sara kom och de drog iväg för att åka skidor. Nina är ju som sagt ingen skidmänniska så jag gick sakta hem och la mig i sängen och skypade med mamma och pappa :)) Sen hade jag bara en lugn och skön filmkväll i soffan med mig själv. Var jätte skönt att bara få va.

I söndags vaknade jag upp vid 11 igen och det regnade ute. Jätte tråkigt och mörkt ute och jag skulle jobba på kvällen också. Men jag tog mig ut en stund i alla fall för lite shopping :)
Sen jobbade jag på kvällen och sen kom Jasmin hit och vi kollade på Stomp the yard :)

Igår hade barnen ledigt från skolan igen. Förstår inte de är alltid lediga. Blir galen på det! Men jag fick lite sovmorgon för min värdmamma var hemma och M vara bara hemma. Så jag tog med henne ut på en picknick vid en lekplats och vädret var underbart skönt. Soligt och fint. Så jag tog på mig skinnjackan och solglasögon och fick en sån skön vårkänsla :)


På eftermiddagen hade jag i uppgift att göra hemmagjorda svenska köttbullar. Så jag fixade ihop en jäkligt god middag med potatis sås och lingonsylt till det :) På kvällen kom farmorn och farfarn hit för att smaka den svenska maten och den var populär kan jag lova :)

När jag slutade så gick jag ut och mötte Tove och vi gick till Giant och hyrde Angels and Demons och gick hem till mig och kollade på den :) Efter filmen somnade jag nästan direkt!


Kommentarer
Postat av: Josse

Är de redan vår hos dej? Här ligger snön kvar ha haft den liggandes här sen veckan innan jul vill också ha vår :( Hoppas allt är bra annars. Älskar dej PUSS

2010-01-20 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0