Hm Happy Birthday.


Torsdag kväll och jag får sovmorgon imon. YES!!! Det innebär att jag har ca 2 timmars jobb imon och det ska man ju verkligen inte klaga över. Sen är det helg igen. Det är sjukt vad veckorna går fort.
Idag satt jag och åt med min värdfamilj och vi började prata om att de ska ringa en tjej från Sverige imon och se vad de tycker om henne om de skulle vilja ha henne som au pair. Grejen är att hon fyller idag tror jag att det var och de frågade mig hur man säger Happy birthday på svenska. Jag hade hela familjens ögon på mig och jag bara satt där och fick inte fram det. De började skratta åt mig för att jag glömmer bort min svenska och att jag tänker så mycket på engelska. Jag blev ju nästan generad där haha.

Ja i alla fall så har denna dagen gått bra. Tränade efter jag släppt av barnen och det var sjukt jobbigt idag kan jag lova men skönt. Sen la jag mig i sängen och slöade och väntade på att mamma och pappa skulle komma in på skype. Alltid kul att prata med er :))
I eftermiddag så hämtade jag bara R för M var hos farmor så vi gick hem och hon gjorde lite läxor och sen började vi baka :)) Brownies är det bästa!

Ikväll så bowlade tjejerna men jag visste inte när jag slutade och vi bowlade i söndags så jag bestämde mig att bara vara hemma och ta det lugnt. Så jag gick till 7 eleven och köpte mig glass och la mig i soffan med täcke och tänkte kolla på sex and the city som jag lånat av Anna. Men det funkade självklart inte så jag beställde hem en film på tv:n i stället. Det blev The ugly truth som jag iofs sett innan men den är så härligtså jag ville se den igen :)

Nu blir det ett avsnitt av paradise innan jag ska sova.
Förövrigt så har jag en väldigt bra känsla och jag mår väldigt bra  :))




Kommentarer
Postat av: lena

Hej Nina, Har tagit paus från skidåkningen på fm.Resten av gänget år ute i kylan. Du har kanske hört att istiden är på gång i Sverige.Jag ska ta en promenad nu. Vi har haft sol alla dagar men det blir fort kallt om fötterna i skidskorna så man får ta många pausar med varm dryck Ikväll ska vi hänga med ungdomarna. De ska ta med oss på nån nattklubb. Semestern är snart slut, vi åker hem på söndag. Ha det bra Nina. Vi hörs. Kram & Puss

2010-01-08 @ 10:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0