Onsdag 7 januari


Jag är sjukt hungrig och jag vill frossa i svensk mat just nu ;D haha låter helt desperat men gud vad gott det skulle vara. Klockan är halv 12 och jag har precis nött lite paradise hotel som vanligt. Borde väll sova kanske för idag vaknade jag inte ens av mitt alarm.

Imorgon är det redan torsdag och det gillas snart helg igen :)) igår efter jobbet så hämtade Anna upp mig och Tove och vi åkte hem till Tessan lite där Sara och Therese också var. Alltid kul att träffa dem och komma iväg från huset lite ;) Idag har jag gått till min frisör också som heter Mark. Alltid lika trevligt och det var skönt att bli av med utväxten och klippa jätte håret :p Haha. Träffade min "granne" Tove ikväll med och vi tog oss ut i kylan för att ta en långpromenad och det var himlans nice måste jag säga.

Nu blir det nog sängen för jag måååste verkligen sova!



Louise ville bara säga att du är saknad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0