Tessan, Sara och Tove :))


Tillbaka i rummet igen efter en bra helg. Igårkväll jobbade jag som sagt men det var helt okej. Vi satt och kollade på en film och åt popcorn och när barnen var i sängen så kom Jasmin och vi kollade på lite filmer och bara chillade.

Idag skypade jag lite med Pappa och Clara och sen kom Tessan och hämtade upp mig. Vi käkade lite på donken och sen åkte vi hem till henne så hon kunde fixa sig lite och jag kollade på lite NBA på tvn. Sen åkte vi och hämtade upp Sara och åkte en sväng till Tyson's corner.
När vi var nöjda där så åkte vi hem och plockade upp Tove och sen gick vi ut och åt :) Vi satt där ett tag och bara pratade och skrattade en del åt världens deppigaste servitör. Tror aldrig jag sett något liknande förut!

Sen drog vi hem till Tove en stund för varken jag eller Tessan kände för att dra hem. Så vi satt mest där och pratade.

Tack för idag tjejer :)) Ni är för bra ni!

Nu ligger jag i sängen och klockan är snart 1 och jag vill inte sova för jag känner inte för att jobba imon. Jag har ingen motivation alls! Men vad klagar jag över egentligen. Jobbar bara 1,5 timma sen kan jag sova igen om det ska vara så. Men nej imon ska jag ta tag i träningen igen och sen ska jag skypa med syster :D

Time for bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0