Torsdag 21 Januari


Sitter och bara myser i mitt rum just nu. Kom precis hem från Tessan där vi mest satt och chillade och sen åkte vi till donken en sväng. Så sjukt gött att jag är ledig imorgon också. Helt underbart är det för jag har ingen ork på morgonen längre. Det måste bli ljusare ute snart och jag vill ha värme :)) ingen mer kyla sol JA TACK!

Annars så har det inte hänt så mycket spännande idag i mitt au pair life så att säga. Bara haft en lugn och skön dag och bara en unge att ha hand om i eftermiddag!

Nu blir det lite paradise igen och sen sova för imorgon hade jag tänkt åka och shoppa lite och städa mitt rum kanske? Eller inte. Får se om jag orkar haha!
Förresten hur sjukt är det inte. Redan den 21 januari idag. Tiden går way to fast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0