Uppdatering!!


Nu ligger jag visst lite efter här i bloggen. Jobbarveckan flög fram rätt så snabbt. I tisdags kväll var jag hembjuden till Anna på lite tacokväll. De kom och hämtade upp mig och ja vi slängde på oss något rätt snabbt som såg lite rockigt ut haha! Vi lagade till tacosen och det var så underbart gott :D första gången på snart 9 månader jag åt tacos på svenskt vis. Hade en jätte trevlig  :)
l


Onsdag så jobbade jag heldag och på kvällen träffade jag Tove och Anna en sväng. Sen i torsdags så jobbade jag till 6. Hade som tur var bara hand om M så vi bakade chokladbollar och gjorde svenska pannkakor :)
När jag slutat gick jag direkt till Tove där vi möttes upp alla 6 tjejer. Vi åt middag, festade och firade 12 slaget. Lite småroligt var det allt. Det var vi 6 tjejer utanför huset inga raketer eller något men kul hade vi. Efter det tog vi en taxi till en hemmafest i Virginia där vi stannade och festade till 4 halv 5 eller något :p Det sjukaste var att vi hört att det var gratis att åka taxi under nyårskvällen för att de inte vill att man ska ut och fylleköra. Vi tyckde ju att det var skitbra så vi hoppade in i taxin glada och nöjda. Problemet var att när vi väl kom fram så skulle vi helt plötsligt betala och vi fattade ingenting ;) Så taxiguuben hoppade ut från bilen och sa att han skulle ringa polisen om han inte fick sina penagar. Så vi gav han pengarna sa gott nytt och år gick in på festen och hade kul. Tog taxi tillbaka för lite mat på mc donalds och sen gick vi hem till Tove och somnade.





Fredag morgon vaknade vi vid 12 tiden och åkte till Georgetown till Tessan. Vi gick över gatan från hennes rum till ett ställe där vi köpte frukost och sen gick vi över gatan igen till hennes rum ;) haha smidigt ska det vara. Vi hade en riktigt skön degig dag då vi bara låg och kollade på tv och pratade. Vi tog oss ut på kvällen efter 9 för att gå ut och äta och sen åkte jag och sara hem medan de andra sov hos Tessan igen :)

I lördags tog jag lite sovmorgon och pratade med pappa på skype när jag vaknat :) Ringde och kollade vad tjejerna gjorde och de var på väg till Target så jag kollade på det sista avsnittet av Danska paradise :) Sen gick jag hem till Tove och vi gick till bussen för att åka in till Gerogetown igen för att möta upp tjejerna och gå på bio. Det blev It's complicated och den var faktiskt riktigt rolig. Efter bion gick vi hem till Tessan igen. Vi väntade in Sara som hade med sig PS I love you och lite glass. Tycker verkligen om den filmen. När den var slut blev det en till film en dansfilm som jag sett förut men inte kan komma ihåg namet på. Efter filmen var slut så tror jag nästan att klockan snart var 4 och vi gick och la oss. 3 i Tessans säng och 3 på luftmadrassen ;)

Idag söndag vaknade vi alla förutom Tessan som började jobba vid kvart i 9 idag ;) vid halv 1. Då fixade vi i ordning oss lite och åkte till Bethesda där vi åt frukost på the pancakehouse. Jätte gott men jätte mättande. Fick 3 pannkakor, 3 bacon och scrambled eggs. När vi ätit färdigt så pratades det om att åka hem till Tessan igen för Tv tittande och slöande igen haha men Sara kom med iden att vi skulle åka och bowla så vi åkte dit och ja herregud vad dålig jag var till en början. De två första gångerna fick jag iväg klotet kanske 3 meter och sen rätt ner i rännan :p haha men jag förbättrades lite i alla fall :) Det var kul och när vi var klara så åkte jag med Sara och Tove hem och har bara legat och slöat en stund nere på mitt rum. Pratat med Jannike i telefonen också och det var kul att prata med dig vännen :D



Det var allt från mig. Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på lite paradise hotel och förbereda mig på en ny jobbavecka. Jag är så redo. NOT!

Just det 10 veckor kvar sen kommer mamma, pappa clara och dennis till mig :D


Kommentarer
Postat av: Paulina

snygg klänning Nina! :) Köpt i USA antar jag? :P

2010-01-05 @ 17:06:41
URL: http://amandapaulinabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0