Awesome weekend!


Tillbaka till en ny vecka och jag är nöjd efter helgen :)) Den blev kanonkul! I fredags kom Kristin hit och vi fixade i ordning oss och sen mötte vi upp Larissa och drog ut på bögklubb ;)


















Haha det var en sjukt rolig kväll :)) lite annorlunda mot att gå ut på vanliga uteställen. Kul att se något nytt haha! I lördags så SOV jag ganska så länge kände att jag behövde det. När jag äntligen vaknat så bestämdes det att det skulle bli lite fest på kvällen så jag duschade och packade mig en liten väska och begav mig in mot Georgetown där jag träffade Therese, Tessan och deras kompis Jenny som hälsat på. Tessan skulle jobba så vi andra gick runt i lite affärer innan vi drog hem till Therese för att göra oss i ordning. Kvällen spenderades sen på Third och även denna kväll var kanon!

Innan vi drog hem för att sova blev det ett besök på Johnny Rocket's där det blev gratis pommes och glass :D










I söndags sov vi igen :) Sen kom Tove och Anna och vi åkte mot Pentagon mall. Ingen var vidare shoppingsugen förutom Jenny som sprang runt medan vi satt och pratade. Vi tog en sväng förbi Vita huset också för det var ju inget Jenny kunde missa när hon varit i Washington och vi avslutade dagen med en film hos Tessan. My sister's keeper blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0