:) :) :)


Tisdag idag och nu sitter jag här i min säng och tänker på morgondagen :D Jag mår hur bra som helst av bara tanken på att äntligen få krama om mamma och pappa efter 11 månader! <3 Jag kan för det första inte förstå att det redan gått så lång tid och att de verkligen kommer hit till mitt liv i DC! Och min underbara syster kommer tillbaka för andra gången och denna gången blir det New York för henne och Dennis med :) du är så välkommen och jag lovar att vi ska till Pentagon :D Haha!

JA vad ska jag säga. Det känns helt underbart!


Idag har jag även varit hos min favoritfrisör Marc :) alltid lika trevligt och skönt att fixa håret! Ikväll har jag hängt lite med Kristin och vi sprang också på Tessan och Matilda i Georgetown :D

Nu blir det sängen för jag vill ha morgon nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0