Flygbiljett & Vita huset


JA!! Idag fick jag min flygbilett hem till Sverige igen :D Konstig känsla det där att veta att jag verkligen ska hem. Men det känns riktigt skönt också för jag känner mig klar med Au pair livet och ser fram emot att få komma hem till alla! Det jag kommer sakna mest är att det alltid finns så mycket att hitta på och alla fina vänner jag träffat här <3 Jag kommer att sakna er!

Sen ikväll är det dags för en privat runda i Vita huset :p Jasmins värdmamma jobbar där så hon har fixat en liten tur tills oss ikväll. Vi kommer att vara 5 personer bara och tur att hon fixade det för annars måste man visst anmäla sig i god tid och det tar ett tag innan det bestäms. Så det kommer bli kul och de har en viss dresscode med fick jag höra i veckan! Så har diskuterat detta med Tove idag Haha och som hon sa - Det är kanske liiiiite riskabelt att ha svarta jeans eftersom man inte får ha jeans överhuvud taget! Smart Nina. Så hon tog fram ett par strumpbyxor till mig som jag ska ha till en svart kjol, en vit skjorta och ja en kavaj kom vi fram till :p Jag tänkte slänga på mig skinnjackan men ska man till Vita huset så ska man! :D Haha



Nu ska jag vila lite så jag kan bli pigg från förkylningen.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag har några frågor till dig som är au pair. Jag ska själv åka sommaren 2012. Så jag skulle uppskatta svar:)



1. Vad är det bästa med att vara au pair?

2.Om du hade kunnat ändra på något, vad skulle det vara?

3. Hur ser en vanlig dag ut för dig?

4. Tycker du att jag gör rätt i att åka?

2010-03-16 @ 10:41:40
URL: http://emmaarasmussen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Usch gumman, jag har sa fruuktansvart mkt angest over att du ska aka hem. Vill inte!!!!!! Kommer sakna dig sa extremt mkt! Blir sa glad av att va med dig och tkr om dig massor <3 <3 <3

2010-03-16 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0