Morgonpromenad.


Idag var det tänkt att jag och Tove skulle ta oss en riktig långpromenad mot downtown men min förkylning stoppade den iden. Men vi gick ut i solen iaf och tog våran vanliga runda på ca en timma i solen och det var riktigt skönt och kul att bara gå och prata :) Sen blev jag bjuden på lite lunch också aldrig fel och vi satt ute och njöt en stund till.

Nu är jag hemma igen och ska troligtvis ta mig en powenap snart för jag vill inte vara sjuk nu. Inte till helgen och tills familjen kommer!

Men jag har en bra eftermiddag eftersom jag och Jasmin ska gå med barnen och köpa smoothies och det blir gott det :D Sen ikväll är det au pair möte. Mindre kul men det får gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0