Nedräkning!


Ja då var vi redan inne i Mars månad och det betyder att det bara är 2 veckor kvar tills familjen kommer hit och jag ska ha lite semester som ska spenderas några dagar i DC och en vecka i New York helt underbart :) när familjen sen åker hem så jobbar jag 2 heldagar med barnen och sen åker min värdfamilj på en minisemster och jag kommer ha huset för mig själv i 4 dagar!

Därefter så återstår det bara 1 jobbarvecka och efter det kommer den nya Au pairen hit och jag ska jobba 2 dagar med henne innan jag åker till Florida i lite mindre än en vecka med Jannike och där ska vi bara njuta och ha det gött i solen :D Sen är jag hemma i Sverige igen! Sjukt ja absolut var tog detta året vägen? Nu i efterhand så har det gått så fruktansvärt fort! Så jag har sammanlagt ca 6 veckor kvar här! Helt crazy!

Men iaf idag har jag skypat med Josefine och det var så kul och vi hade 1000 saker att prata om och jag bara längtar tills jag är hemma hos dig igen <3
Ikväll har jag träffat några tjejer på Barnes and Nobles och det var nice!

Nu är det dags att sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0