Sol sol underbara sol.


17 grader varmt har vi haft det här i DC idag. Kan ju inte vara mer än underbart eller hur Sverige ;)? Dock har jag inte mått så bra så sov större delen av min lediga tid men skypade med familjen också! Måste ju planera lite nu tills de kommer.

Ikväll var det tänkt att jag och Jasmin skulle gå på Alice in Wonderland men metron bestämde sig för att krångla som vanligt så vi blev för sena så vi traskade bara runt lite nere i downtown. Får bli bio en annan kväll sparade ju lite pengar iaf och det behövs. Budgeten är inte heller på min sida! Nu behöver jag pengar som mest men det finns inget att ta av. Men det löser sig alltid!!! :D

Nu blir det sängen för imon ska jag ut på äventyr med Tove :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0