Tove 20 år.


Måndag var det igår ja och det innebar att Tove fyllde 20 år :D:D:D Så på morgonen möttes vi och skulle överraska Tove med lite morgon fika. Det blev croissanter, cupcakes och lite saft :) Sen var jag tvungen att åka hem och fixa lite och det blev lite jobb på eftermiddagen. Men sen möttes vi upp igen hos Tove för lite Pizzakalas och det var himlans trevligt och efterrätt blev det ju också. En goood chokladkaka som jag inte kunde låta bli :))

Och jag tror att Tove var nöjd med sin dag eller hoppas iaf :) Jag hade lika trevligt som alltid med tjejerna och jag kommer att sakna erat sällskap när jag är tillbaka i Sverige igen <3

Men GRATTIS igen Tove! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0