Näää jag är inte bakiiiiis, jag är bara lite trött i ögonen!


Nej nu var det visst dags för en liten uppdatering här ser jag! Vita huset var mycket bra och vi hade en privat tur :) Inte alla som får det inte så jag var nöööjd. Vi var 5 st som fick gå runt och kika lite i västra vingen alltså där Obamas kontor ligger, där de spelar in lite news, strosade runt lite i trädgården och även där Obama går från huset till sitt kontor och ja lite allt möjligt ;) Dit får man bara gå om man har kontakter i Vita huset som då Jasmin har :D Så det uppskattades verkligen. Jag har inga bilder just nu för dem har Jasmin och man fick ju inte gå och fota där inne hur som helst heller ;) Men ska försöka lägga upp lite bilder :)

I fredags så kom Toves pappa till DC och hälsade på så vi gick ut och åt med honom och där satt vi alla men godaste laxen ever ;) haha och efterätt blev det också :) Toves pappa betalade allt så det tackar man för!
Sen var det tänkt att jag skulle ta en lugn kväll men Anna och Tessan var ju sugna på utgång och jag kunde inte riktigt stanna hemma för blev så sugen så Sara och jag bestämde oss helt enkelt för att hänga med ut men ta bilen hem lite tidigare ( Oh, ja det gick ju som det gick ;). Så vi åkte hem till Tessan och gjorde iordning oss och sen drog vi ut på Third som vanligt där vi blivit VIP gäster ;) haha och gratis drinkar fick vi med. Sjuuukt bra!
Vi avslutade kvällen med hamburgare och helium ballonger på Johnny rockets och sen kämpade vi oss hem i regn och blåst och somnade gott i Tessans säng :)









Lördag: Stackars Tessan var tvungen att gå upp och jobba klockan 9 på morgonen så det blev bara 3,5 timmes sömn för henne och det första jag hörde var - Ne jag är inte baaaakis jag är bara lite trött i ögonen. Haha ;D För söt är du! Jag och Anna däremot tog en skön sovmorgon till klockan två :D Sen chilla vi lite innan vi tog bussen hem till Tenleytown. Anna tog metron hem och Kristin kom och hämtade upp mig och vi åkte till IHOP för lite bakismat och prat om kvällen :)) Vi bestämde oss att ta en lugn kväll med film och lite gott och det gjorde även Anna och Tessan så vi möttes upp hos Tessan och kollade på Nycklen till frihet. Karlberg kom också och gjorde oss lite sällskap :) Sen åkte jag och Kristin hemmåt och det blev sängen direkt :)



Söndagen möttes vi upp igen och åkte till Target och Pentagon mall för lite shopping. Eller de andra stod väll mest för shoppingen. Efter några timmar var vi nöjda och bestämde oss för att köpa Kinamat och åka hem tilll Tessan för lite film och söndagschill. Mycket skön kväll det där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0